Audi S2 PDF Print E-mail
 Šio automobilio istorija prasidėjo senokai, 2001 metais. Praėjo daug laiko, kol jis buvo parodytas publikai. Tai automobilis, kuris nuo pat pradžių buvo ruoštas būtent "dragrace" lenktynėms. Audi S2 pasirinktas neatsitiktinai, tai buvo jau nebe pirmas toks automobilis, patekęs į mūsų rankas, todėl puikiai žinojome ir jo galimybes, ir trūkumus.  
Iš pradžių užsiimta variklio paruošimu, jo galios didinimu. Variklis liko standartinis Audi S2 (2,2 litro, 5 cilindrų) turbininis agregatas, tačiau buvo padaryta daug stambių ir smulkių pakeitimų. Visų pirma atliktas pilnas variklio kapitalinis remontas, neužmirštant silpniausių standartinių detalių pakeisti sportui tinkamomis. 
Vėliau - sumontuoti didesnio pajėgumo turbokompresorius ir interkuleris, įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai, velenėliai, oro matuoklis, perdaryta išmetimo sistema, oro įsiurbimo vamzdžiai, daug pakeitimu padaryta net aušinimo sistemoje... Sumontavus efektyvesnius kuro purkštukus, prireikė ir papildomo kuro siurblio. Variklio valdymo sistema liko standartinė (Audi), tačiau smarkiai patobulinta Vokietijoje (paruošta specialiai šiam automobiliui). Žinoma, ir patį variklį ruošė turbūt geriausi specialistai Lietuvoje. 

Šiuo metu variklis išvysto apie 500AG ir 700Nm, tačiau po 2004 m. sezono jis bus smarkiai tobulinamas. Kol kas Audi S2 1/8 mylios (201 metro) ilgio trasą įveikia per 6,907 sekundės, rezultatas pasiektas "Gariūnų" drago trasoje. 1/4 mylios (402 metrų) trasos greičiausias įveikimo laikas - 10,978 sekundės, pasiektas Palangoje, "Horn Grand Prix 1003km" lenktynių metu. Kol kas nei vienas Lietuvoje paruoštas automobilis šių laikų pagerinti nesugebėjo. Prisiminti verta ir tai, kad šie įspudingi rezultatai pasiekti nenaudojant jokių azoto suboksido ar kitokių sistemų.

Aptvarkius variklį, užsiimta automobilio svoriu (šis procesas tebevyksta ligi šiol). Šiandien automobilio sparnai, kapotas, bagažines dangtis ir kai kurios kitos detales yra plastikinės, visi galiniai langai - taip pat išlengvinti. Mažinant svorį vietoje standartinio sumontuotas plastikinis 20 litrų talpos kuro bakas, sportinės sėdynės, sveriančios vos keletą kilogramų, o daug metalinių pakabos ir variklio detalių pakeista titaninėmis. 

Kad smarkiai padidintą variklio galia perduoti į ratus, standartinės sankabos nebeužteko, sumontuota sportinė, be to dar ir dviguba. Savo patobulinimų laukia ir pavarų dėžė. Automobilis apautas "Pirelli" slikais, pažemintoje pakaboje dirba "KW" amortizatoriai ir spyruoklės. Be jokios abejonės, automobilis kaip ir kiti Audi S2 yra varomas visų keturių ratų.  


Šiuo metu automobilis dar nėra tobulas, 2004m. sezone dar susidūrėme su daug techninių problemų, ne kartą mūsų Audi S2 lenktynių nebaigdavo. Bet šie metai buvo tik treniruotė, rimčiausi patobulinimai planuojami kitam sezonui - smarkiai didės variklio galia, dar sumažės svoris, daug dėmesio bus skirta patvarumui ir patikimumui. Tikimės, kad ir kitais metais 222 klubas bus greičiausias!